PARTNER PORTALU

Lody Ekipa i Gang Fajniaków pokazały jak docierać do najmłodszej grupy konsumentów

www.portalspozywczy.pl 19 lipca 2021 12:35

Lody Ekipa i Gang Fajniaków pokazały jak docierać do najmłodszej grupy konsumentów Marki spożywcze próbują swoich sił na YouTube, fot. za YouTube

Marki żywności i napojów, chcąc trafić do nowych grup konsumentów, próbują swoich sił na YouTube. Odwagi niewątpliwie dodał im sukces lodów Ekipa.

Linia lodów "Ekipa" firmy Koral przygotowana z youtuberami z kanału o tej samej nazwie od kwietnia bije rekordy popularności. W piku "Ekipa" była właściwie niedostępna w sklepach, a na serwisach aukcyjnych fani wystawiają...puste opakowania po sorbetach (które zresztą osiągały całkiem przyzwoite ceny!).

Lody Ekipa nazywane przez niektórych lodami Ekipy to pierwsza od jakiegoś czasu taka promocja na YouTube, która pobudziła do zakupu najbardziej wymagającą grupę konsumentów - dzieci i młodzież.

Ale warto pamiętać, że w ubiegłym roku na YouTube prym wiodła inna marka skierowana do najmłodszych. To Gang Fajniaków, czyli seria maskotek z Biedronki. W październiku 2020 roku reklama akcji lojalnościowej wyprzedziła spoty x-kom, Xiaomi Polska, Samsung Polska i Allegro. 

Zatem siła w najmłodszym pokoleniu! I ją chciałyby teraz wykorzystać inne marki.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9074
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,29

  • Śr

    5,33

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.