Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Lody Ekipa trafiły do grupy docelowej

- Lody Koral Ekipa miały zadziałać na dzieci i młodzież szkolną i jak wiemy, zadziałały świetnie. Temu, kto mówi: „na mnie to nie działa” zadałabym pytanie, skąd jego przekonanie, że na niego miało to w ogóle zadziałać? - mówi nam Beata Mordarska, CEO/Strategy&Creative Director agencji Veneo.
Reklama

Jak wskazuje ekspertka, im dana gospodarka jest bardziej rozwinięta, tj. im bardziej rynek nasiąknięty jest podażą dóbr i usług, im bardziej te produkty i usługi są porównywalne do siebie na poziomie tzw. jakości fizyczno-funkcjonalnej (i nawet jeśli niemal każdy zarząd jest przekonany o wyjątkowej jakości produktów własnej firmy, to jednak konsumenci albo zwyczajnie tak tego nie postrzegają, albo niespecjalnie podzielają tę opinię), im bardziej firmy walczą o uwagę konsumentów i im bardziej konkurencja jest „blisko” – tuż obok na półce w sklepie, czy o dwa kliknięcia dalej w digitalu – tym bardziej o powodzeniu biznesowym decyduje siła brandu, czyli wartość marki.

- Wartość marki, czyli jej siłę, może budować właśnie marketing. Tylko to i nic innego jest sensem prawdziwie uprawianego marketingu. A marketing w swej „fizycznej” postaci jest niczym innym tylko komunikacją. Całościową komunikacją firmy/marki z odbiorcami tejże komunikacji - dodaje.

Beata Mordarska zwraca uwagę, że nie chodzi jednak o komunikację z wszystkimi możliwymi ludźmi i wszystkimi możliwymi przypadkowymi odbiorcami.

- Temu kto mówi: „na mnie to nie działa” zadałabym pytanie, skąd jego przekonanie, że na niego miało „to” w ogóle „zadziałać”? Lody Koral Ekipa miały „zadziałać” na dzieci i młodzież szkolną i jak wiemy, zadziałały świetnie - dodaje.

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.