Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lody o smaku drinków w Lidlu. Do kiedy?

W sklepach Lidl Polska od czwartku, 22 grudnia, pojawią się lody Willisch w nowej, sylwestrowej odsłonie o smaku mohito, advocata, prosecco i pomarańczy, a także prosecco i czarnej porzeczki w cenie (18,99 zł/ 500 ml/ 1 opak.).
Reklama

Na święta firma proponowała smaki makowca i piernika.

- Rozmawiając z klientami naszych lodziarni, zawsze doceniają smaki
odwzorowujące popularne ciasta lub ciasteczka. Postanowiliśmy więc, razem z Lidlem “odświeżyć” tradycyjne smaki, w mniej tradycyjnej - lodowej formie i tak powstały lody piernikowe oraz lody o smaku makowca. - mówi Robert Willisch, właściciel firmy.

Willisch, jako pierwsza firma w branży lodów w kubkach ma swój
system lojalnościowy. Pod wieczkiem każdego z kubków znajduje się specjalny kod QR, który po zeskanowaniu aplikacją od producenta (Lodoappka Willisch) dopisze do konta jeden token Wcoin, za każdy kupiony kubek. Zebrane w ten sposób tokeny można wymienić na nagrody: darmowe lody, magnesy, czapki, koszulki, czy bluzy.

Willisch to rodzinna firma z Wągrowca pod Poznaniem, która od 1983 roku
produkuje ręcznie robione lody. W ofercie znajduje się ponad 200 smaków, a lody Willisch można nabyć w największych sieciach handlowych, licznych lokalnych sklepach, w lodziarniach, a nawet przez internet (z dostawą kurierem do domu).



Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum