PARTNER PORTALU

Lody od youtuberów hitem! Co stoi za tym sukcesem?

Autor: MW, dlahandlu.pl 23 kwietnia 2021 12:38

Lody od youtuberów hitem! Co stoi za tym sukcesem? Lody Ekipa hitem Biedronki, fot. mat. pras.

Lody Ekipy produkowane przez PPL Koral podbiły Polskę. Brakuje ich w sklepach, a puste opakowania sprzedają się za setki złotych. Sorbety "Ekipa" sprzedają się co najmniej 300 proc. lepiej niż jakiekolwiek nowości, które w ciągu swojej 40-letniej historii wprowadziła na rynek firma z Nowego Sącza. Biedronka jako pierwsza sieć dyskontowa wprowadziła je do sprzedaży. Klienci wykupili prawie cały zapas jednego dnia.

Średnio klienci Biedronki na jednym paragonie kupowali 6 lodów, a pojedynczy lód był sprzedany średnio raz na 16 sekund (dane na podstawie paragonów zawierających ten produkt). Rekord sprzedaży padł w Warszawie przy ul. Bartyckiej. W czwartek 22.04 sprzedało się tu łącznie aż 230 sztuk smakołyku.
 
- Popularność tego produktu to fenomen, który wyznacza nowe trendy w sposobie promocji i wprowadzania nowych produktów na rynek. Biedronka obserwuje wszelkie nowości, by zawsze oferować klientom to, czego akurat najbardziej poszukują - powiedział Paweł Kolarski, dyrektor kategorii w sieci Biedronka.

Ponad trzy czwarte przygotowanego asortymentu owocowych sorbetów w polewie o smaku gumy balonowej ze „strzelającymi dodatkami” dostępnych w wybranych placówkach sieci Biedronka na terenie Polski została sprzedana już pierwszego dnia.

Lody wprowadził do sprzedaży także Lidl. Być może wkrótce także poinformuje o wynikach sprzedaży.
PPL Koral cały czas pracuje nad polepszeniem dystrybucji tak, aby Lody "Ekipy" trafiły zarówno do dużych sieci, jak i małych sklepów.

Jak zaczęło się to niespotykane dotąd lodowe szaleństwo? Pod koniec marca br. na rynku pojawiła się nowa linia lodów Koral przygotowana wspólnie z youtuberami prowadzącymi kanał „Ekipa”. "Ekipa" i jej lider - Karol "Friz" Wiśniewski - to grupa czołowych polskich youtuberów założona w 2018 roku. Kanał z lifestylowymi filmami śledzi ponad 4 miliony subskrybentów, a na Instagramie Friza obserwuje go ponad 2,5 miliona internautów.

Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu firmy Koral przyznał w rozmowie z portalspozywczy.pl, że początkowo współpraca z "Ekipą" miała ograniczać się do działań stricte promujących lody już obecne w ofercie firmy. - Jednak podczas naszych wspólnych spotkań i rozmów szybko zrodziła się pozytywna „chemia”. Postanowiliśmy rozszerzać nasz pierwotny plan i opracować niepowtarzalne lody, które stworzymy razem, aby Friz i jego ekipa już całkowicie utożsamiali się z produktem jaki sygnują, byli do niego totalnie przekonani i autentyczni w jego promocji. Nie narzucaliśmy im gotowego produktu. Ekipa była mocno zaangażowana na każdym etapie jego tworzenia - od kompozycji smakowej po formę i same opakowanie - dodaje.

Polecamy także tekst: Lodowa zmiana warty, gwiazdy muzyki przed erą youtuberów

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Werner 2021-04-26 06:46:12

    Hajp-srajp. Takie sobie produkuje ta firma lody, za dużo mączki chleba świętojańskiego. A już te jutubery, influenzy i inne grypy to jakiś żart, lajfstajlerzy?? Do roboty chamy a nie lajfstajl!

  • Ściema 2021-04-24 20:32:47

    Jaki sukces? Wykupili reklamę w Portalu Spożywczym i w kilku innych redakcjach i robią ludziom wodę z mózgu. Dodatkowo, sami kupują i sprzedają papierki po lodach inaczej zwane śmieciami i to jest cały sukces wymyślenia czegoś tak idiotycznego, co część inaczej myślących podłapała. Za jakiś czas bezie to standardowy produkt...

  • Edek 2021-04-23 23:11:57

    Właśnie widziałem na ulicy leżał papierek z opakowania ...za 500zł mogę się po niego schylić.Czekam na propozycję

ZOBACZ WSZYSTKIE (6)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9840
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.