Loft37 - nowy koncept dla polskiej marki obuwniczej
Wizją marki jest zrewolucjonizowanie polskiego rynku obuwniczego i zaspokajanie potrzeb klientów w najbardziej innowacyjny sposób - łącząc tradycję z nowoczesnością, czyli lokalne rzemiosło z aktualną wiedzą na temat projektowania i produkcji oraz obsługi klienta.
Koncept Loft 37 powstał w pracowni Forbis Group, ale w bezpośredniej współpracy z inwestorkami - jedna z nich, pani Paulina Kalińska również zajmuje się aranżacją wnętrz. Założeniem projektu było stworzenie sklepu nowoczesnego, wyróżniającego się na tle konkurencji. Minimalizm aranżacji miał uwydatnić wyjątkowe, spersonalizowane, ręcznie wykonane produkty oferowane przez markę. Misją Loft 37 jest zaoferowanie klientowi rodzimego rzemiosła w oprawie, w jakiej nie widział go nigdzie wcześniej w Polsce.
Forbis Group jest firmą projektowo – wykonawczą, obecnie jednym z wiodących, krajowych dostawców usług fit – out dla branży Retail, Office i HoReCa. Od 2017 roku przynależy do grupy kapitałowej Paged.