Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Logo Piotr i Paweł na zawsze znika z rynku. SPAR zakończył rebranding sieci

Supermarket EUROSPAR po zmianie logo działa już w warszawskim Centrum Handlowym Klif. Był to ostatni sklep Piotr i Paweł – tym samym rebranding przejętej sieci został zakończony. Sieć SPAR obejmuje 230 placówek w całej Polsce.
Reklama

Rebranding przeszło 56 z 66 zakupionych przez SPAR Group sklepów, 10 zostało zlikwidowanych i nie zyskało nowego logo, a kilka zostało zamkniętych już po zmianie logo.

Placówka w warszawskim Klifie ma ok. 1800 mkw. sali sprzedaży.

- Zakończyliśmy rebranding sieci Piotr i Paweł – obecnie wszystkie placówki działają już pod jednolitym szyldem SPAR. Rozwijamy naszą sieć w Polsce, wprowadzamy nowe produkty marki własnej, realizujemy też ciekawe kampanie promocyjne i akcje lojalnościowe – wszystkie te działania mają wspierać biznes naszych polskich partnerów detalicznych, właścicieli sklepów – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu Wasz Sklep SPAR.

SPAR jako sieć sklepów spożywczych rozpoczęła ogólnopolską kampanię wizerunkową pod hasłem „Klient nasz pan”.

Przeczytaj także:

Obroty sieci SPAR w Polsce w 2020 roku wyniosły 320 mln euro ( to ok. 1,35 mld zł) i były wyższe w stosunku do poprzedniego roku o 12 proc. przy stałych kursach wymiany walut. Sieć zakończyła rok z 215 sklepami. Oznacza to, że przez 9 miesięcy sieci przybyło 15 placówek. Plany zakładały uruchomienie 40 sklepów.

Rok 2019 firma zakończyła posiadając 153 sklepy generujące obrót w wysokości 165,83 mln euro, czyli ok. 729,6 mln zł.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.