Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Łomża promuje piwo z sokiem owocowym

Marka ŁOMŻA startuje z nową kampanią dla nowości ŁOMŻA RADLER 0.0% z 20% zawartością soku.
Reklama

Kampania reklamowa radlerów wystartowała 23 maja i obejmie zasięgiem ogólnopolskie kanały telewizyjne, stacje tematyczne, platformy VOD, Internet, materiały POS oraz działania PR.

Głównym bohaterem jest niezmiennie Adam Woronowicz. W tej odsłonie kampanii gwiazdą są Radlery 20% soku stanowiące połączenie bezalkoholowego piwa Łomża oraz owocowej lemoniady. Produkty nie zawierają substancji słodzących i sztucznych barwników. Do wyboru kilka wariantów smakowych – od owoców egzotycznych: grejpfrut czy mango, po arbuz-truskawka i jabłko-wiśnia.

Za kreację i produkcje filmów reklamowych we współpracy z Van Pur odpowiada agencja reklamowa Brasil Warsaw i producent filmowy Wojtek Pałys. Za obsługę social media marki odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia, a zakup mediów powierzono domowi Mediacom.

Van Pur S.A. jest polskim niezależnym producentem piwa i napojów
bezalkoholowych, obecnym na rynku od 1989 roku.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum