Łowicz promuje dżemy w telewizji

Autor: pr 4 marca 2020 12:37

Łowicz promuje dżemy w telewizji Drugi etap kampanii to poszerzenie działań pod hasłem „DŻEM DOBRY”, fot. mat. pras.

Marka Łowicz kontynuuje szeroką kampanię pod hasłem „DŻEM DOBRY”. Do działań prowadzonych od początku roku dołącza komunikacja w telewizji.

Nowy spot w humorystyczny sposób prezentuje, jak dobrze rozpoczęty dzień z Łowiczem niesie za sobą falę dobrych, niespodziewanych zdarzeń. 

Drugi etap kampanii to poszerzenie działań pod hasłem „DŻEM DOBRY”, w którym marka w kreatywny sposób gra podobieństwem słów „dżem” i „dzień”. W nowym spocie Łowicz pokazuje, jaki jest przepis na dobry dzień. Szczęśliwe zbiegi okoliczności, fantastyczne momenty i nieoczekiwane zwroty akcji bohater opowieści zawdzięcza temu, że dzień rozpoczął z dżemem Łowicz.

Nowy spot będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych w Polsce, na platformach VOD oraz w Internecie. Działania będą prowadzone także w postaci komunikacji PR, poprzez media społecznościowe, na stronie marki oraz na portalu www.uwielbiam.pl. Cała kampania skupiać się będzie właśnie na mniejszych i większych momentach szczęścia, które warto w życiu podkreślać. Bo jak Łowicz… to DŻEM DOBRY!

Kampanię marka rozpoczęła w styczniu – świętując Dżem Babci poprzez komunikację na billbaordach, citylighach oraz w digitalu. Następnie marka zachęcała, by celebrować Dżem Zakochanych, a obecnie promuje także zbliżający się Dżem Kobiet – poprzez komunikację digitalową.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6947

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    9,88

  • Śr

    5,25

  • Min

    3,60

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.