Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Łowicz wspiera kampanią limitowaną edycję sosów

Łowicz nową kampanią telewizyjną otwiera sezon na sosy inspirowane kuchnią polską. Krótki spot przedstawia dwie limitowane nowości marki – sos myśliwski oraz grzybowy.
Reklama

Łowicz wprowadził jesienną ofertę limitowaną sosów inspirowanych kuchnią polską. Są to dwa sosy: grzybowy i myśliwski – idealne do naszych tradycyjnych dań, kiełbasy, schabu i kaszy. Nowa kampania marki prezentuje te nowości w sposób oryginalny, a zarazem owiany nutką tajemnicy.
Wyjątkowe smaki, takie „że Łooo” to atuty Łowicza, a idealne kompozycje składników sprawiają, że każdy z nas może poczuć klimat lasu.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum