LPP będzie miało sklepy w Forcie Wola

Zawarcie umowy z LPP to ostatnia prosta w komercjalizacji obiektu, który już za kilka miesięcy stanie się wygodnym miejscem codziennych zakupów dla ponad 60 tysięcy osób z tzw. strefy 5 minut.
– Nowy Fort Wola ma za zadanie być miejscem wygodnych, codziennych zakupów. LPP idealnie wpisuje w realizowaną przez nas filozofię convenience „po liftingu” – mówi Grzegorz Latała, dyrektor ds. komercjalizacji i członek zarządu Mayland Real Estate, dewelopera będącego właścicielem obiektu.
Komercjalizacja Fortu Wola dobiega końca, podpisywane są ostatnie umowy. Zostało jeszcze kilka niewielkich lokali. Głównym operatorem spożywczym centrum będzie Kaufland, który zajmie powierzchnię handlową wynoszącą ponad 3 tys. m2. Wśród najemców jest modowy HalfPrice, którego salon będzie liczył 2252 m2., a także CCC - 642 m2. Umowy podpisano także z takimi najemcami, jak: salon optyczny Style Optic, AM Jubiler, biura podróży Itaka i Sun Way Travel, Bukieciarnia.flowers, Trafika, kantor oraz punkty dorabiania kluczy i usług szewskich. Oferta sieci Zdrofit czy Padla jest natomiast idealnym uzupełnieniem dla osób ceniących aktywny tryb życia. Na szybkość procesu komercjalizacji wpływa atrakcyjność położenia Fortu Wola.