Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

LPP będzie miało sklepy w Forcie Wola

Polska spółka odzieżowa LPP otworzy  trzy kolejne sklepy w Forcie Wola. Na  poziomie +1 powstaną : Sinsay o powierzchni 1000 m2, House 520 m2 oraz Cropp 500m2.
Reklama

Zawarcie umowy z LPP to ostatnia prosta w komercjalizacji obiektu, który już za kilka miesięcy stanie się wygodnym miejscem codziennych zakupów dla ponad 60 tysięcy osób z tzw. strefy 5 minut.

– Nowy Fort Wola ma za zadanie być miejscem wygodnych, codziennych zakupów. LPP idealnie wpisuje w realizowaną przez nas filozofię convenience „po liftingu” – mówi Grzegorz Latała, dyrektor ds. komercjalizacji i członek zarządu Mayland Real Estate, dewelopera będącego właścicielem obiektu.

Komercjalizacja Fortu Wola dobiega końca, podpisywane są ostatnie umowy. Zostało jeszcze kilka niewielkich lokali. Głównym operatorem spożywczym centrum będzie Kaufland, który zajmie powierzchnię handlową wynoszącą ponad 3 tys. m2. Wśród najemców jest modowy HalfPrice, którego salon będzie liczył 2252 m2., a także CCC - 642 m2. Umowy podpisano także z takimi najemcami, jak: salon optyczny Style Optic, AM Jubiler, biura podróży Itaka i Sun Way Travel, Bukieciarnia.flowers, Trafika, kantor oraz punkty dorabiania kluczy i usług szewskich. Oferta sieci Zdrofit  czy Padla jest natomiast idealnym uzupełnieniem dla osób ceniących aktywny tryb życia. Na szybkość procesu komercjalizacji wpływa atrakcyjność położenia Fortu Wola.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum