LPP otwiera 1000. salon w Polsce
23 czerwca LPP otworzy swój 1000. salon w Polsce. Będzie to jednoczęsnie piwerwszy salon marki Tallinder w Warszawie. Sklep ruszy w Arkadii.
LPP to firma zajmująca się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce i za granicą (kraje Europy Centralnej, Wschodniej, Zachodniej, Bałkany i Bliski Wschód).
Kluczowym elementem strategii spółki jest koncentracja działalności na projektowaniu, dystrybucji oraz kreowaniu własnych marek.
Marki LPP różnią się między sobą grupami docelowymi. Firma oferuje ubrania dla dzieci (marka RE Kids, część marki RESERVED), nastolatków (Cropp, House, SiNSAY) oraz osób dorosłych (MOHITO, RESERVED i Tallinder).
W I kwartale 2016 roku spółka zwiększyła powierzchnię swoich salonów o ponad 14 proc. rok do roku. Pod koniec marca odzież marek należących do LPP dostępna była w 18 krajach w Europie i na Bliskim Wschodzie. Przychody w raportowanym okresie wyniosły niemal 1,2 mld zł, co stanowi wzrost o ponad 17 proc. rok do roku. Spółka zaraportowała także wzrost sprzedaży internetowej na poziomie 52 proc.
Przeczytaj także:
W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła niemal 1,2 mld, zł i wzrosła o ponad 17 proc. rok do roku. W raportowanym okresie firma otworzyła nowe salony o łącznej powierzchni 11,5 tys. mkw. zwiększając tym samym powierzchnię handlową do 855 tys. mkw. Marża brutto wyniosła nieco ponad 46 proc., strata netto 66 mln zł, a przychody ze sprzedaży w sklepach porównywalnych wzrosły o ponad 4 proc. w porównaniu z I kwartałem 2015 roku. W salonach RESERVED zrealizowano sprzedaż wysokości 538 mln zł, zaś w placówkach Cropp 167 mln zł. Sprzedaż w I kwartale w sklepach MOHITO wyniosła 150 mln zł, w sklepach House 144 mln zł, zaś w salonach SiNSAY 88 mln zł. Nowa marka LPP – Tallinder zanotowała natomiast sprzedaż o wartości 1 mln zł.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- Nd 18:34 Zakopane: Mimo zakazów otworzyła się największa na Krupówkach restauracja
- Nd 18:24 Prezydent: Rozumiem zniecierpliwienie ludzi obostrzeniami, ale przepisy...
- Nd 18:14 KiK w 2020 otworzył 56 sklepów i ma podobne plany na ten rok
- Nd 16:40 Rok 2021 przyniesie dalszy rozwój sieci 5G i internetu rzeczy
- Nd 12:21 KOWR promuje za granicą polską żywność pomimo pandemii
- Nd 11:13 Badanie: Ponad 65 proc. przedsiębiorców uważa, że pandemia trwale zmieni...
- Nd 10:07 Wartość banknotów w Polsce w ciągu dekady potroiła się
- Sb 14:50 Kaufland Polska: Udało się nam ograniczyć zużycie plastiku o prawie 1400 ton...
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.