Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

LPP rośnie w e-commerce

Zarząd LPP SA poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte we wrześniu 2017 roku przez GK LPP SA wyniosły ok. 611 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2016 roku o około 34 proc.
Reklama

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – wrzesień 2017 roku wyniosła
4 887 mln zł. Przychody te były wyższe o ok. 17 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Szacunkowa marża brutto na sprzedaży wyniosła ok. 62 proc. i była wyższa o 3 p.p. w stosunku do marży zrealizowanej we wrześniu roku poprzedniego.

Przychody ze sprzedaży internetowej we wrześniu 2017 wyniosły ok. 26,2 mln zł i były wyższe o ok. 126 proc. od sprzedaży zrealizowanej we wrześniu 2016. Narastająco w okresie styczeń – wrzesień 2017 roku sprzedaż internetowa wyniosła ok. 212,4 mln zł i była wyższa o ok. 113 proc. licząc rok do roku.

Powierzchnia handlowa sklepów na koniec września 2017 roku wyniosła ok. 939 tys. m kw i była większa o ok. 6 proc. od powierzchni handlowej na koniec września ubiegłego roku.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.