PARTNER PORTALU

LPP: Sprzedaż w sklepach stacjonarnych wzrosła o 76 proc.

Autor: PAP Biznes 4 maja 2021 19:12

LPP: Sprzedaż w sklepach stacjonarnych wzrosła o 76 proc. fot. sklepy stacjonarne Reserved nadal sprzedają więcej niż e-sklep

Grupa LPP szacuje, że miała w pierwszym kwartale roku obrotowego 2021/22, czyli w okresie luty - kwiecień 2021 roku 2,3 mld zł przychodów i 70 mln zł zysku operacyjnego - podała spółka w komunikacie. W analogicznym okresie 2020 r. przychody wynosiły 1,18 mld zł, a strata EBIT 261 mln zł.

LPP podało, że sprzedaż w sklepach stacjonarnych wzrosła o 76 proc., do 1,4 mld zł, a w segmencie e-commerce wzrosła o 134 proc. do 900 mln zł.

Udział e-commerce wyniósł 39 proc. wobec 33 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej.

LPP szacuje, że marża brutto na sprzedaży LPP wyniosła 1.280 mln zł (wzrost o 125 proc.), a koszty operacyjne sięgnęły 1.190 mln zł (wzrost o 46 proc. rdr).

Procentowa marża wzrosła o 7,5 p.p. do 55,7 proc.

Powierzchnia handlowa na koniec kwietnia 2021 roku wyniosła 1.525 tys. m kw. (wzrost o 24 proc. rdr).

Grupa LPP ma opublikować raport finansowy za I kwartał 2021/22 24 czerwca 2021 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9874
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    2,80

  • Śr

    1,86

  • Min

    1,57

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.