Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lubella zachęca do jedzienia makaronu "Jak lubisz!"

Lubella w szerokiej kampanii telewizyjnej oraz digitalowej pokazuje, że każdy może jeść makaron tak jak lubi. Obejmuje ona współprace z influencerami i gwiazdami, które dzielą się swoimi przepisami na dania z makaronem klasycznym.
Reklama

W kanale digital w jednym z kampanijnych spotów możemy usłyszeć Joannę Krupę, która dzieli się przepisem na makaron spaghetti z wege klopsikami. Teraz dołączyła kolejna gwiazda – Dariusz Szpakowski, popularny komentator sportowy. 

Kampanię wspierają również influencerzy. To największe w historii marki tego typu działania: przez 5 miesięcy ponad 30 influencerów pokazuje swoje sposoby na szybkie i łatwe dania z makaronem i ulubionymi dodatkami. 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum