Maczfit: Pomimo luzowania obostrzeń klienci nie rezygnują z diet pudełkowych

- Mimo tzw. powrotu do normalności, klienci pozostali z nami, bo przyzwyczaili się już do komfortu, jaki oferujemy oraz smaku i różnorodności naszych posiłków. Doceniają to, że nie tracą czasu na gotowanie i każdego dnia mogą jeść tak, jak lubią. Dużym powodzeniem cieszy się zwłaszcza opcja Wybór Menu, ponieważ daje możliwość skomponowania indywidualnego zestawu posiłków, a także domawiania dowolnej liczby dań dla rodziny i znajomych. Dla jeszcze większej wygody naszych klientów uruchomiliśmy też aplikację, dzięki której zarządzanie dietą jest proste i szybkie. Każdego dnia korzysta z niej kilkadziesiąt tysięcy osób - dodaje Anna Chylewska.
Luzowanie obostrzeń nie wpłynęło na Maczfit
Przedstawicielka firmy Maczfit uważa, że znaczna część społeczeństwa nadal woli zachowywać ostrożność i unikać zatłoczonych miejsc. - Można stwierdzić, że zachowania i oczekiwania konsumentów trwale się zmieniły. Kupują inaczej, niż przed pandemią. Dokonują większej liczby transakcji przez internet. Chcą, aby wszystko było funkcjonalne, łatwe w obsłudze – także jedzenie. Na popularności zyskuje trend convenience, zgodnie z którym jesteśmy gotowi wydać więcej, aby zapewnić sobie wygodę - podkreśla.
Największe wzrosty zamówień i przypływ nowych klientów Maczfit obserwuje na początku roku kalendarzowego, w czasie noworocznych postanowień. Kolejny widoczny skok liczby zamawianych diet zwykle zaczyna się przed wakacjami.
Czytaj także: Żabka przejmuje Maczfit