PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

MAGO: Przyszłość nie czeka w kolejce

Autor: dlahandlu.pl 27 lutego 2020 14:58

MAGO: Przyszłość nie czeka w kolejce fot. mobilna kasa samoobsługowa MAGO - Clever

Krótszy czas i atrakcyjniejsza oprawa zakupów dla klientów, szansa na lojalność oraz precyzyjne dane dla sieci - tak w skrócie można scharakteryzować zalety mobilnej kasy samoobsługowej CLEVE®, rozwiązania firmy Mago, które było jednym z hitów ostatnich targów EuroShop w Dusseldorfie.

- Wielu odwiedzających stoisko firmy z uwagą przyglądało się temu urządzeniu i pytało o jego funkcjonalność. - W świecie coraz większej dynamiki rynkowej tworzymy przełomowe rozwiązania, będące odpowiedzią na problemy współczesnego handlu. Nasze narzędzia nie tylko usprawniają pracę sklepu, ale przede wszystkim ułatwiają codzienne zakupy klientom. Jednym z nich jest mobilna kasa samoobsługowa CLEVE® – mówi Tomasz Dwojak, dyrektor pionu komercji Grupy MAGO.

Jak informuje firma Mago CLEVE® to połączenie kasy samoobsługowej i wózka sklepowego. Urządzenie wyposażone jest w kilka innowacyjnych technologii: komputer z dotykowym ekranem, który służy jako interfejs graficzny, skaner, wbudowany w rączkę wózka i umożliwiający odczyt kodów EAN i QR oraz certyfikowaną wagę. Ponadto wyposażony jest w system oświetlenia LED, który pełni funkcję użytkową – informuje o aktualnym statusie kasy i trybie, w którym działa. Obsługa mobilnej kasy samoobsługowej została maksymalnie uproszczona. Wszystko po to, aby cały proces zakupów i płatności był krótki i wygodny. Urządzenie może być powiązane z aplikacją konkretnej sieci handlowej.

Michał Pajączek manager ds. nowych technologii w grupie MAGO w rozmowie z Edytą Kochlewską przedstawia sposób działania rozwiązania Cleve®.

Klient odpina wózek od bramki poprzez zeskanowanie kodu QR na ekranie wózka. W tym momencie oświetlenie LED na wózku zmienia kolor z zielonego (dostępny) na niebieski (w trybie działania). Wtedy klient przyczepia do wózka specjalnie zaprojektowaną do niego torbę – wielorazowego użytku i rusza na zakupy. Klient skanuje produkty i wkłada do torby, a te weryfikowane są za pomocą wagi. Gdy do torby zostanie włożona puszka lub butelka procentowego napoju, oświetlenie LED całego urządzenia zaczyna migać na pomarańczowo. To znak dla personelu sklepu, aby podejść i zweryfikować wiek kupującego. Oczywiście klient może kontynuować zakupy, ponieważ weryfikacja wieku musi odbyć się przed dokonaniem płatności. Gdy klient zdecyduje się zakończyć zakupy, może za nie zapłacić na dwa sposoby – poprzez aplikację danej sieci, za pomocą telefonu przy CLEVE® lub za pomocą kasy samoobsługowej, używając tradycyjnej karty płatniczej. Co ważne, nie trzeba nigdzie wypakowywać produktów. Klient dotyka ich tylko raz, zdejmując z półki. Po dokonaniu płatności wystarczy jedynie odpiąć torbę, wyjść ze sklepu i odstawić wózek do bramki. W trakcie dokonywania płatności oświetlenie LED wózka przybiera barwę czerwoną.


WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6281
Ilość aktualnych ofert: 510261

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,99

  • Śr

    4,76

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.