PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

MAGO: Przyszłość nie czeka w kolejce

Autor: dlahandlu.pl 27 lutego 2020 14:58

MAGO: Przyszłość nie czeka w kolejce fot. mobilna kasa samoobsługowa MAGO - Clever

Krótszy czas i atrakcyjniejsza oprawa zakupów dla klientów, szansa na lojalność oraz precyzyjne dane dla sieci - tak w skrócie można scharakteryzować zalety mobilnej kasy samoobsługowej CLEVE®, rozwiązania firmy Mago, które było jednym z hitów ostatnich targów EuroShop w Dusseldorfie.

– CLEVE® to przełomowe rozwiązanie, dzięki któremu cały proces zakupów w sklepie klient może przeprowadzić samodzielnie, praktycznie bez wsparcia personelu. Niebywałą korzyścią jest fakt, że z wózkiem Cleve® nie stoi się w kolejce. Szybciej i sprawniej robi się zakupy – nie trzeba trzykrotnie przepakowywać produktów – tłumaczy Michał Pajączek.

Sieć lepiej pozna klienta

Najważniejszą zaletą rozwiązania jest redukcja kosztów operacyjnych sieci handlowej przez zmniejszenie ilości kas i obsługujących ich pracowników i oraz skierowanie byłych kasjerów do zadań bardziej opłacalnych dla sieci - związanych z doradztwem i kontaktem z klientem. Cleve® pozwala także pozyskać bardzo duże ilości danych o klientach sklepów. Śledzi jego ścieżkę zakupową – kiedy i jakie produkty kupuje oraz które kategorie mają największy współczynnik odrzuceń. Dzięki temu, możliwe jest lepsze dostosowanie oferty do klientów sklepu. Łatwiej jest również zapanować nad zatowarowaniem i zaplanować zamówienia towaru.

Klient atrakcyjniej spędzi czas w sklepie

Clever jest także w stanie zapewnić klientom atrakcyjniejsze wrażenia podczas robienia zakupów. Dzięki zainstalowanemu na mobilnej kasie ekranowi, detaliści mogą wyświetlać spersonalizowane treści reklamowe, zbudowane na podstawie dotychczasowej historii zakupowej lub o produktach aktualnie znajdujących się w torbie. Jeżeli konsument włoży do niej np. piwo, urządzenie może mu zasugerować komplementarną ofertę paluszków lub chipsów w promocyjnej cenie. To dobry sposób na zwiększenie wartości koszyka zakupowego poprzez zastosowanie technik up-sellingu oraz cross-sellingu, bez konieczności ustawiania przy regałach wielu tradycyjnych materiałów POS. Dodatkowo sklep może promować ważne trendy związane z ekologią, gdyż dzięki torbie wielorazowego użytku placówka redukuje ilość sprzedawanych toreb plastikowych.


WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6721
Ilość aktualnych ofert: 424632

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,49

  • Śr

    1,32

  • Min

    1,09

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.