Majonez Kielecki z kampanią. Jakie są gramatury i skład produktu?

WSP Społem: Co na Święta zaplanował kielecki producent?
Producent Majonezu Kieleckiego przygotował na marzec i kwiecień szereg niespodzianek. Zaplanowano zarówno działania w obszarze sprzedaży, jak i marketingu; wśród tych ostatnich m.in. ogólnopolską kampanię telewizyjną z wykorzystaniem znanego już spotu reklamowego. Materiał (przedstawiający różne, rodzinne oblicza tradycji) będzie emitowany przy najbardziej znanych programach telewizyjnych. W wybranych, popularnych audycjach o charakterze kulinarnym znajdzie się lokowanie produktu. Intensywne działania wspierające sprzedaż zaplanowano także w internecie – spot „Składnik naszej tradycji” pojawi się na platformach VOD. Podobnie, jak w przypadku telewizji, tak i w social mediach wybrani, wysokozasięgowi influenserzy opublikują materiały pokazujące świąteczne dania przygotowywane z wykorzystaniem Majonezu Kieleckiego.
Oprócz emisji reklam, WSP Społem mocno postawi w tym czasie także na działania handlowe w wybranych sieciach, przygotowując eskpozycje POS i promocje skierowane bezpośrednio do konsumentów.
– Wielkanoc to dla nas wyjątkowo aktywny czas i zauważalnie zwiększona konsumpcja Majonezu Kieleckiego. Nasz flagowy produkt w tym czasie notuje nawet 300-procentowy wzrost sprzedaży, dlatego kilka tygodni przed świętami wychodzimy naprzeciw naszym klientom i wprowadzamy promocje cenowe produktów w słoikach 500 i 700 ml. Dzięki większej gramaturze, klienci mogą korzystać z majonezu bez ograniczeń. Zwiększone zapotrzebowanie dotyczy jednak nie tylko majonezów. W marcu i kwietniu obserwujemy także zwiększony popyt na wszelkiego typu sosy zimne i chrzany – powiedział Zbigniew Mojecki, z-ca prezesa ds. handlowych.
Producent przygotował także nowość: Majonez Kielecki z Oliwkami. Może on zaciekawić konsumentów połączeniem tradycyjnego smaku z nutą śródziemnomorską i dużą zawartością oliwek (12%).
Soul & Mind wpiera PR WSP Społem
Z początkiem marca Soul & Mind rozpoczęło współpracę z Wytwórczą Spółdzielnią Prac „Społem", dołączając do znanego wśród konsumentów #teamukieleckiego. Przez najbliższy rok agencja będzie odpowiadać za tworzenie i realizację działań o charakterze PR.
Majonez Kielecki - co to za produkt
Majonez Kielecki to kultowa marka majonezu i najważniejszy produkt WSP „Społem”, dostępny na rynku już od 1959 roku. Doskonały smak, kremowa konsystencja i najwyższej jakości składniki sprawiają, że Kielecki od pokoleń cieszy się uznaniem konsumentów oraz ekspertów kulinarnych. W podstawowej wersji dostępny jest w sześciu gramaturach: 170 ml, 310 ml, 410 ml, 500 ml, 700 mln oraz w plastikowej butelce o pojemności 450 ml.
Dostępne są także inne wersje Kieleckiego: Omega-3, lekka, roślinna, z czosnkiem oraz z oliwkami.
Jaki jest skład Majonezu Kieleckiego?
Jak podaje producent na swojej stronie internetowej, skład majonezu to: olej rzepakowy rafinowany, musztarda (woda, ocet, gorczyca, cukier, sól, przyprawy), woda, żółtka jaj kurzych (7,0%). Produkt nie zawiera substancji konserwujących.
