Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Makro chce zwiększyć sprzedaż, wspierając lokalny handel

Makro rusza z kampanią "Tu mieszkam, tu kupuję", która ma sprawić, że małe sklepy będą chętniej odwiedzane przez klientów. W ten sposób Makro pośrednio chce doprowadzić do wzrostu zakupów w halach Makro. Na potrzeby programu powstała strona internetowa tumieszkamtukupuje.pl.
Reklama

Do akcji mogą zgłaszać się zainteresowane sklepy, które według założeń programu poprawią dzięki temu konkurencyjność, wzmocnią relację z lokalną społecznością, otrzymają dostęp do materiałów promocyjnych do wykorzystania w miejscu sprzedaży.

Na stronie przedstawiane będą również informacje poradnikowe o działaniach, które może podjąć sklep, by być lepiej postrzegany w oczach klientów, np. organizowanie zbiórek charytatywnych, informowanie na plakatach o lokalnych wydarzeniach, przeprowadzanie konkursów dla dzieci. A

Program będzie nagłośniany w mediach lokalnych i ogólnokrajowych. Akcja potrwa od lipca do października.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum