Makro chce zwiększyć sprzedaż, wspierając lokalny handel
Makro rusza z kampanią "Tu mieszkam, tu kupuję", która ma sprawić, że małe sklepy będą chętniej odwiedzane przez klientów. W ten sposób Makro pośrednio chce doprowadzić do wzrostu zakupów w halach Makro. Na potrzeby programu powstała strona internetowa tumieszkamtukupuje.pl.
Reklama
Do akcji mogą zgłaszać się zainteresowane sklepy, które według założeń programu poprawią dzięki temu konkurencyjność, wzmocnią relację z lokalną społecznością, otrzymają dostęp do materiałów promocyjnych do wykorzystania w miejscu sprzedaży.
Na stronie przedstawiane będą również informacje poradnikowe o działaniach, które może podjąć sklep, by być lepiej postrzegany w oczach klientów, np. organizowanie zbiórek charytatywnych, informowanie na plakatach o lokalnych wydarzeniach, przeprowadzanie konkursów dla dzieci. A
Program będzie nagłośniany w mediach lokalnych i ogólnokrajowych. Akcja potrwa od lipca do października.
Reklama