Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Makro ciągnie sprzedaż Metro Group w Europie Wschodniej

Metro Group przedstawiło wyniki finansowe za 9 miesięcy roku obrotowego 2013/2014. W tym czasie Grupa zanotowała sprzedaż na poziomie 47,9 mld euro w porównaniu do 50,1 mld euro w analogicznym okresie roku ubiegłego, co oznacza spadek o 4,4 proc. w euro oraz 2 proc. w walucie lokalnej. Sprzedaż w Niemczech wyniosła 19,4 mld euro (spadek o 1,1 proc. ), w Europie Zachodniej z wyłączeniem Niemiec było to 14,4 mld euro (-0,5 proc.), w Europie Wschodniej sprzedaż wyniosła 11,2 mld euro (-14,6 proc. w euro i - 7,1 proc. w lokalnej walucie), a w Azji/Afryce sprzedaż to 2,74 mld euro (-0,7 proc. w euro).
Reklama

Spadek sprzedaży w Europie Wschodniej Grupa tłumaczy zbyciem nieruchomości w Rosji, Rumunii, Polsce i na Ukrainie.

Sprzedaż METRO Cash & Carry wyniosła w tym okresie 22,9 mld euro ( LfL w lokalnej walucie - wzrost o 1,2 proc.). Sprzedaż w Europie Wschodniej ukształtowała się na poziomie 8,6 mld euro (LfL - wzrost o 3,2 proc.). Grupa tłumaczy, że na Ukrainie ze względu na konflikt zbrojny biznes nie rozwija się zbyt dobrze, natomiast w Polsce sprzedaż LfL rośnie.

Przeczytaj także:

Sieć Real zanotowała sprzedaż na poziomie 6,5 mld euro (LfL - spadek o 1,1 proc., zaś sprzedaż liczona w euro spadła aż o 19 proc.). Sprzedaż w Europie Wschodniej wyniosła 482 mln euro(LfL - wzrost o 3,1 proc., sprzedaż liczona w euro spadek o 75 proc.). 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.