Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Makro: Trendem jest narracyjność jedzenia

Makro przy okazji Gault&Millau Tour 2017 zaprezentowała trendy w świecie kulinariów i gastronomii takie, jak: narracyjność jedzenia, prospołeczność restauracji czy korzystanie z dóbr pola i łąki. Trendy ilustrowały produkty z oferty MAKRO: ser koryciński, kminek, rukiew wodna, kwiaty jadalne, a także chipsy m.in. z jarmużu i batatów.
Reklama

.
Gault&Millau Tour 2017 to cykl spotkań regionalnych, na które zapraszani są m.in. szefowie kuchni restauracji zaprezentowanych w ostatniej edycji Żółtego Przewodnika.

Głównym punktem warszawskiego spotkania było wręczenie nagród w kategoriach: Szef Roku – Robert Trzópek (Restauracja Bez Gwiazdek, Warszawa), Szef Jutra – Szymon Stach (Quale Restaurant, Łódź), Młody Talent – Michał Gniadek (Restauracja Plato, Warszawa), Szef Kuchni Tradycyjnej – Wojciech Kilian (Restauracja Signature, Warszawa).
Kolejnymi przystankami Gault&Millau Tour 2017 będą: Poznań, Kraków i Sopot. Na spotkaniach wraz ze swoim stoiskiem poświęconym trendom obecne będzie również MAKRO Polska.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.