Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Makro wybrało agencję reklamową dla Odido

Lowe Warsaw zajmie się obsługą reklamową sieci sklepów Odidio. Agencja zwyciężyła w przetargu - podał press.pl.
Reklama

Sieć franczyzowa Odido, zrzeszająca pod jednym logo osiedlowe sklepy spożywcze, powstała w 2011 roku z inicjatywy Makro Cash and Carry. Sklepów Odido jest ponad 2 tys. w całej Polsce. Hasło kampanii reklamowej sieci Odido to: "Od domu blisko, do domu wszystko”. Ostatnia kampania reklamowa sieci była realizowana w maju ub.r. Wykorzystano w niej cztery spoty telewizyjne i reklamy prasowe. Kampanię sieć przygotowała wtedy we własnym zakresie.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum