Makro z akcją promocyjną dla właścicieli sklepów i klientów
MAKRO Polska po raz trzeci organizuje Dzień Własnego Biznesu. 9 października właściciele małych i średnich firm mogą promować swój biznes i zdobyć nowych klientów.
„Międzynarodowy Dzień Własnego Biznesu obchodzony jest równocześnie w 26 krajach na świecie, m.in. w Niemczech, Włoszech, Indiach czy Chinach. W Polsce za inicjatywę odpowiada sieć hurtowni MAKRO Polska. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na rolę, jaką odgrywa w naszym kraju i codziennym życiu sektor handlowo-usługowy oraz podziękowanie przedsiębiorcom za zaangażowanie i pasję, jaką wkładają w swoją pracę” – mówi Anna Heimberger, dyrektor marketingu MAKRO Polska.
Przedsiębiorcy chcący dołączyć do akcji mogą zarejestrować się na specjalnie stworzonej platformie online www.dzien-wlasnego-biznesu.pl i utworzyć ofertę promocyjną, która będzie dostępna właśnie 9 października. Następnie wszystkie zarejestrowane firmy, wraz z proponowanymi promocjami i rabatami, zostaną umieszczone na interaktywnej mapie Google, dzięki czemu konsumenci z całej Polski będą mogli odnaleźć je w łatwy sposób. Dodatkowo zaangażowani w inicjatywę przedsiębiorcy otrzymają od MAKRO Polska darmowe pakiety promocyjne, na które składa się oferta rabatowa oraz materiały do promowania oferty specjalnej w lokalu właściciela.
W poprzednich latach w inicjatywę zaangażowało się ponad 7000 firm. Tegorocznej akcji towarzyszyć będzie ogólnopolska kampania w radiu, Internecie i mediach społecznościowych – w tym na profilach Facebook i Instagram oraz na kanale YouTube marki. Partnerami akcji są Visa i Coca-Cola, a patronem medialnym Radio ZET.
„Akcja wpisuje się w strategię MAKRO Polska, której celem jest bycie najlepszym partnerem dla niezależnego biznesu. Jednocześnie rozpowszechniamy naszą nową identyfikację wizualną, wspierającą promocję nowego claimu marki MAKRO: Twój sukces to nasz biznes.” – dodaje Anna Heimberger.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- Cz 22:34 Semeniuk: jeżeli branża fitness otworzy się od 1 lutego, to będzie wyłączona...
- Cz 19:17 Francja: Macron: dwa posiłki za 1 euro dla studentów w czasie pandemii
- Cz 18:25 Europarlament przyjął sprawozdanie dotyczące prawa pracowników do bycia offline
- Cz 17:01 Sprzedaż Burberry w Europie spadła o 40 proc.
- Cz 16:51 Louis XIII Cabinets zadebiutował w Warszawie
- Cz 16:47 Galeria Młociny inauguruje robienie zakupów poprzez streamingi live
- Cz 16:45 Kraków: Policjantka próbowała ukraść alkohol w Biedronce
- Cz 15:20 Jack Link's promuje się wśród e-graczy
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Empik opracował algorytm, który przewiduje, jak będą działać sklepy w danych...
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.