Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Małe Biedronki najwcześniej we wrześniu

Zgodnie z zapowiedziami szefa Jeronimo Martins, w tym roku sieć Biedronka ma uruchomić 50 sklepów w mniejszym formacie (400-500 mkw., czyli mniejsze o połowę od standardowej placówki). Według naszych informacji, takie sklepy będą uruchamiane pod koniec trzeciego i w czwartym kwartale.
Reklama

Obecnie firma ma ok. 400 sklepów o powierzchni poniżej 500 mkw., które były otwierane w poprzednich latach. Przykładem takiej placówki jest sklep w warszawskim Centrum Praskim Koneser, z powierzchnią sali sprzedaży 340 mkw. powierzchni.

Główni konkurenci sieci, czyli Lidl i Aldi prowadzą już testy małych konceptów miejskich. Na razie takie placówki funkcjonują poza granicami Polski. W marcu w Balham (dzielnica Londynu) ruszył pierwszy sklep pod szyldem Aldi Local. W ostatnim czasie również Lidl otwiera sklepy pod szyldem Lidl Mini.

Czy nowe, mniejsze Biedronki będą działały pod innym logo, np. Biedronka Express? Tego na razie nie wiadomo. Firma nie chce również zdradzić czy koncept będzie dostosowany wyłącznie to lokalizacji wielkomiejskich, czy też jest dedykowany także do mniejszych miejscowości. Wiadomo tylko, że skoro Biedronka ma otworzyć do końca roku 50 mniejszych sklepów, to musi się mocno spieszyć.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.