Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Europejski Kongres Gospodarczy - na żywo

Obywatel i konsument w czasach „nowej normalności”

PRZEJDŹ DO STRONY TRANSMISJI
KATOWICE • MCK
20-22 WRZEŚNIA 2021
Reklama

Małpka oferuje ajentom 6400 zł plus 1 proc. od obrotu sklepu

Małpka SA szuka partnerów do prowadzenia sklepów pod szyldem Mexpress, który testowała od kwietnia 2016 roku w 10 lokalizacjach m.in. w Warszawie i Poznaniu.
Reklama

Teraz firma chce znaleźć partnerów do rozwoju sieci po okresie testów. Nowy format sklepów nastawiony jest na młodych, zabieganych klientów. Asortyment obejmuje kawę, produkty świeże i gotowe do zjedzenia na miejscu m.in. tortille, frytki, zapiekanki i pikantne skrzydełka kurczaka. Sklepy odwiedza codziennie ok. 400 klientów ma u nas swój przystanek, z czego 58% z nich nie skończyło jeszcze 30 lat. 

Małpka SA oferuje wynagrodzenie od 6400 zł + 1 proc. od obrotu sklepu; w pełni wyposażony i zatowarowany sklep; system premiowy; pakiet szkoleń; wsparcie techniczne i marketingowe; dodatkowe wynagrodzenie za przekroczenie progu obrotowego.

W zamian firma oczekuje prowadzenia działalności gospodarczej, umiejętności zarządzania zespołem; przedsiębiorczości i żyłki handlowca oraz doskonałego kontaktu z klientem.

Do sieci Małpka, zgodnie z informacjami ze strony sieci, należy obecnie ok. 215 placówek w Polsce, czyli ok. 45 sklepów mniej niż w październiku 2016 i o ok. 100 mniej niż w maju 2015. Nie doszło też do zapowiadanego w 2016 roku przekształcenia większości lokali Małpka Express na Mexpress i powstania 60 nowych placówek.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.