Mamia powalczy z Dada i Lupilu. Aldi realizuje założenia sprzedaży

Aldi dba o wygląd opakowań marki własnej. Tym samym zmienia się szata graficzna chusteczek nawilżających dla dzieci. Nowe opakowanie jest teraz utrzymane w pastelowej palecie barw, dodano również ilustracje zwierząt - wszystko po to, aby stało się jeszcze bardziej atrakcyjne dla użytkowników i wpisywało się w najnowsze trendy produktów dla dzieci. Dodano również elementy graficzne podkreślające zalety i cechy produktu.

Czytaj więcej
W Niemczech kawa tańsza niż w Polsce?
Produkty dla dzieci to łakomy kąsek dla dyskontów
Aktualnie Mamia to łącznie 10 produktów. Rodzice i opiekunowie znajdą w niej podstawowy asortyment w zakresie artykułów higienicznych dla dzieci i niemowląt - chusteczki nawilżające, pieluszki, żel do mycia i szampon 2w1, czy gąbki. Mamia to marka własna ALDI.
Przypomnijmy, że marki własne to 80 proc. obrotu w Aldi. Udział ma się jeszcze zwiększyć.
- Pod koniec 2021 wprowadziliśmy pieluchomajtki marki Mamia do naszej stałej oferty, aby poszerzyć asortyment artykułów dla dzieci o te produkty, które są najbardziej potrzebne. Wsłuchujemy się w głosy naszych klientów i nieustannie ulepszamy naszą ofertę. Dowodem tego jest ciągły wzrost sprzedaży - w 2022 roku odnotowaliśmy aż 43% wzrost sprzedaży, co przedkłada się na rosnący trend zakupowy tej kategorii w naszych sklepach. Cieszy nas to, że coraz więcej rodziców i opiekunów udaje się na zakupy do ALDI – mówi Monika Omasta, Manager Kategorii w ALDI Polska.