Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Mango wchodzi na kolejny poziom wzrostu

Hiszpańska marka modowa Mango odnotowała wzrost sprzedaży o jedną czwartą w pierwszej połowie roku i ponownie przekroczyła poziom sprzedaży sprzed pandemii Covid-19.
Reklama

W pierwszej połowie 2022 roku Mango zwiększyło sprzedaż o 24,8% do 1,2 mld euro. Sprzedaż była wyższa niż w pierwszej połowie 2019 r., kiedy pandemia Covid nie uderzyła jeszcze w sektor detaliczny. Mówi się też, że zysk brutto jest wyższy niż rok temu, ale firma nie podaje konkretnych danych. Ze względu na silną bazę porównawczą sprzedaż internetowa spadła o 3,9 %.

Mango: Inwestycje potroiły się

Dyrektor generalny firmy, Tony Ruiz mówi, że wyniki pokazują, że Mango znajduje się w nowej fazie wzrostu - donosi Fashion Network. Francja, Włochy, Hiszpania i Wielka Brytania to dziś główne rynki, ale marka koncentruje się również na swoich inwestycjach w Stanach Zjednoczonych i Indiach. Mango już ostatnio przyspieszyło ekspansję i usprawniło  działalność, ale w tym roku zamierza zainwestować znacznie więcej: detalista zwiększa swój budżet inwestycyjny do 124 milionów euro, to trzykrotnie więcej niż w 2021 roku.

Mango otworzy nowe sklepy

Mango chce otworzyć kolejne 300 sklepów w Hiszpanii i Francji do 2025 roku, a flagowy sklep przy Boulevard Haussmann w Paryżu przeszedł niedawno metamorfozę. We Włoszech ma ambitny plan ekspansji, zwłaszcza na południu kraju. Do 2024 roku Mango chce mieć 40 sklepów w Stanach Zjednoczonych, poza nowym flagowym sklepem przy Piątej Alei w Nowym Jorku. Do końca br. sieć ma nadzieję mieć ponad 2600 sklepów na całym świecie.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum