Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

MarcPol finalizuje proces odświeżania sklepów

Sieć Marcpol przyśpieszyła modernizację starszych placówek. Cały proces potrwa maksymalnie do jesieni i zakończy się znacznie wcześniej, niż początkowo planowano.
Reklama

Począwszy od trzeciego kwartału zeszłego roku odnowiono już ponad 30 sklepów.

- Nasze plany dotyczące modernizacji placówek nabrały tempa w I połowie tego roku. W efekcie cały proces odświeżania starszych sklepów i dostosowywania ich do naszych standardów potrwa maksymalnie do jesieni. Początkowo zakładaliśmy, że lifting sieci będzie trwał do końca 2015 roku, ale dzięki zaangażowaniu i determinacji w działaniu wszystkich osób w naszej organizacji finalnie cały projekt został maksymalnie skrócony– powiedziała Iwona Zarucka, wiceprezes MarcPol S.A.

MarcPol koncentruje się na odnawianiu placówek w Warszawie i w bliskiej okolicy, ponieważ to te sklepy najbardziej potrzebowały odświeżenia. W ramach modernizacji zmieniona została kolorystyka placówek i zostały one doposażone w nowe urządzenia sklepowe (m.in. lady mięsno-wędliniarskie, piece do wypieku pieczywa w sklepie). MarcPol stawia na handel produktami świeżymi, dlatego te artykuły zostały znacznie lepiej wyeksponowane na terenie sklepu, ale również sama oferta tych produktów została wzbogacona o produkty nowych, lokalnych producentów.

MarcPol S.A. to sieć handlowa istniejąca na rynku od 1988 roku. Obecnie zarządza obecnie ponad 60 placówkami zlokalizowanymi głównie w Warszawie oraz centralnej i wschodniej części Polski, a dzięki dynamicznej ekspansji w latach 2012-2014 – również w województwach łódzkim, śląskim, oraz warmińsko-mazurskim. Spółka posiada również pięć centrów handlowych zlokalizowanych w Warszawie, Podkowie Leśnej, Lesznie oraz Ostrołęce.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum