MarcPol modernizuje sklepy i wymienia słabo rotujący asortyment

Pierwszym zmodernizowanym w 2014 r. sklepem był obiekt przy ulicy Pruszkowskiej w Warszawie. Większość prac w modernizowanych placówkach była realizowana w drugiej połowie 2014 r. W ramach modernizacji zmieniana została kolorystyka placówek i zostały one doposażone w nowoczesne urządzenia sklepowe (m.in. lady mięsno-wędliniarskie, piece do wypieku pieczywa w sklepie).
MarcPol stawia na handel produktami świeżymi, dlatego takie artykuły zostały znacznie lepiej wyeksponowane na terenie sklepu. Przy wejściu zlokalizowane zostały stoiska z warzywami i owocami. Rozszerzony został asortyment pieczywa o produkty wypiekane na miejscu, pieczywo tradycyjne oraz ciasta. W niektórych sklepach wprowadzono również ofertę dań gotowych.
- Naszym celem jest zwiększenie sprzedaży poprzez lepszą prezentację produktów. Jednocześnie wprowadzamy nowe pozycje asortymentowe, rezygnując z najmniej popularnych wyrobów - mówi Iwona Zarucka, wiceprezes sieci.
MarcPol S.A. powstał w 1988 roku. Liczy obecnie 60 placówek. W ubiegłym roku firma uruchomiła cztery nowe supermarkety, a 11 sprzedała sieci Biedronka.