Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

MarcPol wchodzi we franczyzę

Zgodnie z zapowiedziami MarcPol planuje do końca 2016 roku otwarcie przynajmniej 20 nowych supermarketów, czyli powiększenie sieci o 1/3. Aby zrealizować plany, firma musi pozyskać w określonym czasie nowe, atrakcyjne lokalizacje. W tym celu chce współpracować z przedsiębiorcami na zasadzie franczyzy lub ajencji.
Reklama

W związku ze stałym, dynamicznym rozwojem sieci sklepów MarcPol poszukuje lokali o powierzchni od 200 do 400 metrów kwadratowych w centrach dużych miast lub na dużych osiedlach mieszkaniowych.

- Jesteśmy również zainteresowani współpracą z lokalnymi sieciami sklepów lub właścicielami pojedynczych placówek o tej powierzchni. Preferujemy współpracę na zasadzie franczyzy, ale dopuszczamy również możliwość ajencji. Chcemy zaoferować naszym partnerom elastyczną ofertę, ponieważ zależy nam na maksymalnym zwiększeniu potencjału obrotu towarowego w naszych sklepach - mówi portalowi dlahandlu.pl Michał Kubajek, dyrektor ds. marketingu MarcPol S.A.

MarcPol tosieć supermarketów istniejąca na rynku od ponad 26 lat. Sieć zarządza obecnie około 65 sklepami zlokalizowanymi głównie w Warszawie oraz w centralnej i wschodniej części Polski, a dzięki dynamicznej ekspansji w latach 2012-2013 - również w województwach łódzkim, śląskim, podlaskim, kujawsko-pomorskim oraz warmińsko-mazurskim. Plany rozwoju sieci MarcPol przewidują budowę przynajmniej 8 nowych sklepów rocznie.
Przypomnijmy, 30 maja UOKiK wyraził zgodę na przejecie przez Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka części mienia spółki Marcpol. Właściciela zmieni 11 sklepów w woj. mazowieckim, łódzkim i śląskim. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.