MarcPol wprowadza wypiek pieczywa do swoich sklepów
Sieć MarcPol wprowadza do wszystkich swoich supermarketów nową ofertę pieczywa - w całości wypiekanego na miejscu w sklepie. Do sprzedaży trafiło kilkadziesiąt rodzajów wypieków, od kajzerek i bagietek, po nadziewane rogaliki francuskie czy chleby typu fitness.
Od 27 stycznie klienci sklepów MarcPol mogą kupić gorące pieczywo prosto z pieców. W ofercie każdego ze sklepów MarcPol dostępnych będzie do 60 rodzajów pieczywa. Wśród nich tradycyjne kajzerki, bagietki czy bułki paryskie oraz szeroki wybór bułek i chlebów ciemnych, razowych wieloziarnistych i fitness, a także ciabatek. W ofercie znajdą się również pizzeriny oraz specjały z ciasta francuskiego.
- Chcemy, aby oferta gorącego pieczywa w MarcPolu była najatrakcyjniejsza na rynku i odpowiadała na potrzeby naszych klientów - mówi Michał Kubajek, dyrektor ds. marketingu w MarcPolu. - Regularnie będziemy pytać klientów o opinie na temat naszego pieczywa oraz poszerzać ofertę zgodnie z ich oczekiwaniami - dodaje Kubajek.
Gorące pieczywo prosto z pieców MarcPolu będzie dostępne przez cały tydzień od rana do wieczora. Zakończenie przebudowy stoisk piekarskich we wszystkich sklepach MarcPol planowane jest na połowę lutego br.
Jednocześnie w każdym ze sklepów MarcPol nadal dostępne będzie pieczywo dostarczane przez znane lokalne piekarnie.
Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszyła będzie kampania reklamowa pod nazwą "Gorące, chrupiące, z pieca..." obejmująca gazetki handlowe MarcPol, radia lokalne, mobile reklamowe oraz działania w Internecie oraz na Facebooku.
Wypiekane pieczywo dostępne jest we wszystkich supermarketach MarcPol oraz wybranych sklepach typu convenience.
Sieć MarcPol zarządza obecnie 64 sklepami (53 supermarkety oraz 11 sklepów typu convenience) zlokalizowanymi głównie w Warszawie oraz centralnej i wschodniej części Polski, a dzięki dynamicznej ekspansji w latach 2012-2013 - również w województwach łódzkim, śląskim, kujawsko-pomorskim oraz warmińsko-mazurskim. Spółka posiada także pięć centrów handlowych: w Warszawie, Podkowie Leśnej, Lesznie oraz Ostrołęce. Na wiosnę planowane jest otwarcie kolejnego nowego sklepu MarcPol - w Lublinie.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 15:57 W Saragossie modne przychodzenie do barów w piżamach o godz. 6 rano w niedzielę
- 09:56 Alibaba ma zapłacić 2,8 mld dolarów za naruszenie zasad konkurencji
- 07:40 Co w e-commerce piszczy? Przypominamy najważniejsze wydarzenia tygodnia
- 07:40 Jesteśmy po szczycie fali epidemii, ale liczba zakażeń nie będzie spadać szybko
- 07:38 Ubiegły rok był dobry dla polskich start-upów
- Sb 16:02 W bytomskim centrum handlowym powstanie punkt szczepień
- Sb 15:58 TEDi najemcą nyskiej Dekady
- Sb 11:14 W Warszawie protest przedsiębiorców; policja zatrzymała Pawła Tanajno
-
Sklepy budowlane, meblowe, elektroniczne, sportowe i branża beauty będą...
-
Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
-
Eurocash rozpoczął przegląd opcji strategicznych. Cel - maksymalizacja...
-
Sześć sklepów tygodniowo zmieni szyld z Tesco na Netto
-
PRCH: Nie zgadzamy się na wsparcie najemców z pominięciem wynajmujących
-
Tesco znów zwalnia
- 1 Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska. Przechodzi z Auchan
- 2 Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
- 3 POHiD: zawieszenie zakazu handlu w niedziele zwiększy wpływy podatkowe
- 4 Tesco znów zwalnia
- 5 Twardy lockdown? Mogą zamknąć sklepy budowlane i RTV/AGD
- 6 Poseł PiS: Za 350 zł można zrobić zakupy na ... cały miesiąc
-
W styczniu handel dołożył do budżetu państwa ponad 197 mln zł
-
Carrefour w 2021 roku dostał ponad 400 tys. zł w ramach pomocy rekompensującej covid-19
-
Niebawem konsultacje ws. ROP. Przepisy wejdą w życie 1 stycznia 2022 r.
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
-
Max
24,26
-
Śr
17,40
-
Min
11,23
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.