PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Marek Wądołowski dyrektorem departamentu marki własnej w Tesco

Autor: dlahandlu.pl 5 lipca 2017 11:37

Marek Wądołowski awansował w maju w strukturach Grupy Tesco. Obecnie jest dyrektorem departamentu innowacji i marki własnej. Wcześniej zajmował się m.in. zarządzaniem zapasami i poprawą łańcucha dostaw.

Marek Wądołowski dołączył do Tesco w 1996 roku jako pracownik działu zaopatrzenia świeżej żywności. W 2001 roku awansował na stanowisko kierownika planowania asortymentu oraz był odpowiedzialny za optymalizację wykorzystania miejsca w sklepach. Niedługo potem przeszedł na stanowisko kierownika ds. możliwości handlowych w Europie Środkowej.

W maju 2004 roku został wyznaczony na stanowisko dyrektora handlowego działu tekstyliów, na którym zarządzał działem ubrań w Tesco Polska, a następnie w wyniku przekształceń, które miały miejsce w 2006 roku przeszedł na stanowisko dyrektora ds. marketingu oraz połączonego działu tekstyliów w Pradze.

Po roku pracy na tym stanowisku wrócił do Tesco Polska jako dyrektor biura wsparcia sprzedaży. W ciągu następnych ośmiu lat pracował jako dyrektor handlowy w wielu działach w Polsce m.in. świeżej żywności. W sierpniu 2015 roku został dyrektorem handlowym ds. piwa, wina, wyrobów spirytusowych oraz napojów bezalkoholowych na Europę Środkową.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • stock kontrol 2017-07-07 16:57:40

    człowiek orkiestra a łańcuch dostaw widać na jego końcu- puste półki w sklepach. No , ale awans jest

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4881
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,99

  • Śr

    3,40

  • Min

    2,68

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.