Mariusz Pudzianowski promuje franczyzową sieć kebabów

W ramach współpracy TESTA Agency zapewnia opiekę nad działaniami przede wszystkim digitalowymi - social media, PR, płatne kampanie internetowe oraz pozyskiwanie nowych grup odbiorczych.
Mariusz Pudzianowski promuje Bafra Kebab
Pierwszą odsłoną kampanii była obecność logotypu Bafra Kebab na plecach Mariusza Pudzianowskiego w czasie walki 17 grudnia, która była najchętniej oglądanym wydarzeniem sportowym w historii polskiego Viaplay.
Na pierwszy kwartał br. planowane działania obejmą ogólnopolską reklamę radiową, reklamę OOH oraz kontynuację działań social mediowych. Planowane są także dodatkowe eventy z udziałem sportowca.
Bafra Kebab - co to za sieć
Bafra Kebab to koncept należący do największej i najszybciej rozwijającej się sieci street food w Polsce. Firmą oferuje całoroczny biznes, polegający na sprzedaży kebabu z przyczepy gastronomicznej.
- Dzięki sprawdzonemu konceptowi biznesowemu i wewnętrznym procedurom, możemy zaoferować naszym klientom produkty, które znają i uwielbiają, a to przekłada się na bezpośredni zysk franczyzobiorcy - podaje sieć.
Bafra Kebab ma 294 punkty franczyzowe.