Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Mariusz Pudzianowski promuje franczyzową sieć kebabów

Bafra Kebab z początkiem grudnia powierzyła TESTA Agency opiekę nad swoją pierwszą ogólnopolską kampanią wizerunkową. Jej twarzą został strongman Mariusz Pudzianowski. Umowa ze sportowcem została podpisana na 12 miesięcy.
Reklama

W ramach współpracy TESTA Agency zapewnia opiekę nad działaniami przede wszystkim digitalowymi - social media, PR, płatne kampanie internetowe oraz pozyskiwanie nowych grup odbiorczych.

Mariusz Pudzianowski promuje Bafra Kebab

Pierwszą odsłoną kampanii była obecność logotypu Bafra Kebab na plecach Mariusza Pudzianowskiego w czasie walki 17 grudnia, która była najchętniej oglądanym wydarzeniem sportowym w historii polskiego Viaplay.

Na pierwszy kwartał br. planowane działania obejmą ogólnopolską reklamę radiową, reklamę OOH oraz kontynuację działań social mediowych. Planowane są także dodatkowe eventy z udziałem sportowca.

Bafra Kebab - co to za sieć

Bafra Kebab to koncept należący do największej i najszybciej rozwijającej się sieci street food w Polsce. Firmą oferuje całoroczny biznes, polegający na sprzedaży kebabu z przyczepy gastronomicznej.

- Dzięki sprawdzonemu konceptowi biznesowemu i wewnętrznym procedurom, możemy zaoferować naszym klientom produkty, które znają i uwielbiają, a to przekłada się na bezpośredni zysk franczyzobiorcy - podaje sieć.

Bafra Kebab ma 294 punkty franczyzowe.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum