Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Marka Belvedere wspiera akcję charytatywną Bono

Charytatywną ideę (RED) stworzoną przez Bono, lidera grupy U2, wsparły do tej pory kultowe, międzynarodowe marki. W tym roku dołączyła do nich polska Belvedere Vodka.
Reklama
Belvedere Vodka jest pierwszą polską marką współpracującą z (RED). Tym samym znalazła się w gronie najważniejszych, światowych marek, takich jak: Apple, American Express, Starbucks i Emporio Armani, które swego czasu pojawiły się w charakterystycznej czerwieni. Przyłączając się do projektu każda z nich stworzyła specjalną linię produktów, sygnowanych logotypem (RED), a część zysków ze sprzedaży przekazana została do Globalnego Funduszu do walki z AIDS, gruźlicą i malarią (Global Fund to fight AIDS, Tuberculosis and Malaria). W przypadku Belvedere Vodka będzie to aż 50 proc.

W ramach współpracy powstała specjalna butelka (BELVEDERE) RED, zawierająca klasyczny wariant tej wódki. Na butelce tradycyjnie znalazł się Pałac Belwederski - symbol marki, który w limitowanej edycji umieszczony został w charakterystycznych dla (RED) nawiasach. Ich czerwień sygnalizuje alarmującą sytuację i wzywa do działania.

Światowym ambasadorem (BELVEDERE) został Usher, multiplatynowy artysta oraz pięciokrotny laureat nagrody Grammy.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum