Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Marka Butcher’s Polska wprowadza na rynek nowe produkty

Butcher’s Pet Care wprowadza na rynek funkcjonalną linię karm mokrych dla psów, która zastąpi dotychczasowe dwie linie: Light oraz Skin&Joints.
Reklama

Składniki nowych linii marki Butcher’s odpowiadają najczęściej występującym problemom zwierząt i przeznaczone są do codziennego żywienia, co wspomaga odpowiednie funkcje organizmu pupila.

 W ofercie marki Butcher’s znajdzie się ulepszony produkt typu Light, dbający o zdrową wagę oraz Joints – wspierający mocne stawy (dotychczasowy Light i Skin & Joints). Ponadto pojawią się dwie nowe karmy: Beauty – zapewniająca zdrową skórę i sierść, a także Sensitive – dla psów o wrażliwym układzie pokarmowym.

Produkty pojawią się w sklepach sieciowych już w listopadzie br. Orientacyjna cena to 3,49 zł za 400 g oraz 8,29 zł za 1200 g. Wprowadzenie nowych produktów jest wspierane przez kampanię informacyjną pod hasłem „Psy mają potrzeby”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na najistotniejsze potrzeby naszych pupili. W grudniu zostanie przeprowadzona kampania outdoor’owa oraz prasowa.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum