Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Marka Ciechan straci przez poglądy właściciela?

Zdaniem ekspertów radykalne poglądy właściciela Browaru Ciechan, wyrażone na Facebooku, mogą się odbić na postrzeganiu jego marki - czytamy na portalu press.pl.
Reklama

Zaczęło się od tego, że 11 września br. Dariusz Michalczewski pojawił się na konferencji "Ramię w ramię po równość - LGBT i przyjaciele", manifestując sprzeciw wobec braku tolerancji i dyskryminacji ze względu na orientację seksualną. Bokser pozował do zdjęć z tabliczką "Jestem sojuszniczką osób LGBT, bo chcę żyć w kraju, w którym moi homoseksualni przyjaciele nie są dyskryminowani". Po kilku dniach Marek Jakubiak, właściciel browaru Ciechan, w niewybredny sposób skomentował tę akcję na Facebooku.

Słowa właściciela browaru wywołały oburzenie w sieci. Na Facebooku powstała grupa "Nie dla Browaru Ciechan", która wczoraj wieczorem miała ponad 8,3 tys. fanów.

Założona przez Pawła Goźlińskiego, Mariusza Szczygła i Wojciecha Tochmana kawiarnia Wrzenie Świata urządziła w poniedziałek wieczorem happening wylewania piwa Ciechan. Bojkot marki ogłosiła też Cafe Kulturalna.

Zdaniem Rafała Barana, prezesa Grey Group, mieszanie marek i polityki jest zawsze bardzo groźne, bo trudno przewidzieć konsekwencje, szczególnie wtedy, jeśli dyskusja toczy się na poziomie światopoglądowym. 

Michał Nowosielski, dyrektor kreacji BBDO Warszawa, dodaje, że coś takiego jak marka to materia bardzo delikatna i trzeba sobie zdawać sprawę, że bardzo łatwo jej zaszkodzić.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (6)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.