Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Marka Gardenia chce zwiększyć rozpoznawalność

Kampania rozpoczyna się od sierpnia br. i ma charakter długoterminowy.
Reklama

Akcja obejmuje internet, prasę i TV, rozpoczyna ją seria 24 filmów, które pokazują jak łatwo i szybko przygotować smaczne i zdrowe potrawy z wykorzystaniem produktów marki Gardenia. Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki oraz dotarcie do szerokiego grona odbiorców z informacją o produktach.

Znany z mediów prowadzi autorski pro­gram „Rączka gotuje” w TVP Katow­ice. Prowadzi również radiowy pro­gram „Rączka godo i gotuje” w Radio Katow­ice oraz współpracuje z „Dzi­en­nikiem Zachodnim”. Jego umiejęt­ności kuli­narne zadzi­wiają wszys­t­kich zain­tere­sowanych.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum