Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Marka Golden Rose ma swojego chatbota

Marka produkująca kosmetyki do makijażu stawia w komunikacji ze swoimi klientami na zaawansowane technologie. Porady kosmetyczne i najnowsze informacje na temat produktów Golden Rose, przekazuje teraz odbiorcom zbudowany na facebookowym Messengerze chatbot. Aplikacja, wykorzystując tekstowy interfejs, komunikuje się z użytkownikami na bieżąco, w ekspresowym tempie, 24 godziny na dobę.
Reklama

Innowacyjne rozwiązanie zostało udostępnione przez Golden Rose użytkownikom w czerwcu tego roku i już cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Na koniec lipca open rate przesyłanych wiadomości wyniósł aż 96%. Taki wynik pokazuje, że internauci szukają wiedzy u źródła, dzięki czemu zyskują gwarancję nie tylko prawdziwych odpowiedzi, ale również przynależności do grupy konsumentów marki.

- Od zawsze stawiamy na bezpośrednią komunikację z naszymi klientami. Chcemy dawać im jak najlepszą drogę do znalezienia użytecznych informacji, a przy tym angażować ich i zaskakiwać nowymi pomysłami. Z racji tego, że nasi użytkownicy bardzo dobrze reagują na testowe kampanie z wykorzystaniem chatbota, postanowiliśmy wdrożyć go już na stałe w naszej komunikacji - wyjaśnia Marta Łucka-Lach, manager ds. marketingu i PR Golden Rose.

W chatbocie Golden Rose dużą popularnością cieszą się porady wizażystki. Jest to sekcja, w której znajdują się najczęściej wyszukiwane wskazówki dotyczące makijażu. Odsyłają one do strony www.goldenrose.pl lub do firmowego kanału You Tube. 

Sekcja FAQ aplikacji pozwala jego użytkownikom otrzymać odpowiedzi na niektóre pytania w kilka sekund, czyli dokładnie tak, jak tego oczekują. Chatbot Golden Rose służy również do stałej komunikacji. Przesyła fanom informacje o konkursach i nowościach, dzięki czemu mogą być zawsze na bieżąco z tym, co się dzieje w świecie marki.

- Kluczowe dla przygotowania dobrej nawigacji użytkownika była dogłębna analiza historii rozmów z fankami w aplikacji Messenger. W ten sposób mogliśmy stworzyć ścieżki odpowiadające realnym potrzebom klientów, a następnie ułożyć je w dopasowane menu i zaplanować interakcje - mówi Marcin Olejnik, CEO Chatbots.pl odpowiedzialnej za wdrożenie narzędzia.

Wkrótce chatbot Golden Rose zostanie poszerzony o kolejne funkcje. - Mamy przygotowany plan rozwoju aplikacji oraz strategię jego wykorzystania uwzględniającą zróżnicowane aktywacje. Będziemy ten kanał rozwijać i dostosowywać do najnowszych trendów, biorąc pod uwagę opinie i potrzeby naszych konsumentów - podkreśla Marta Łucka-Lach.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.