Reklama
Partnerzy serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Marka Kupiec wspiera sprzedaż loterią

15 maja wystartowała loteria „Wygrywaj w zdrowym stylu” organizowana przez markę Kupiec. Akcja promocyjna ma na celu wzmocnienie świadomości marki wśród konsumentów, którzy utożsamiają się z hasłem „zdrowe nie znaczy nudne”.
Reklama

Przez cały okres trwania loterii codziennie jedna osoba wygrywa rower Kross, a w wielkim finale do wygrania będzie samochód Opel Adam. Aby wziąć udział w loterii należy kupić produkt firmy Kupiec, zachować paragon oraz opakowanie i zarejestrować się na stronie www.loteriakupiec.pl.

Pula nagród w loterii ma wartość 170 000 zł. Loteria trwa do 15.09.2015 r. i jest szeroko komunikowana, zarówno na opakowaniach, jak poprzez komunikację w mediach. Na potrzeby loterii ruszyła kampania reklamowa w internecie, a także uruchomiona została strona www.loteriakupiec.pl. Działania nagłaśniające akcję są prowadzone także na fanpage „Zdrowe nie nudne” oraz „Coś na ząb”. Kampania obejmie także wybrane tytuły prasy kobiecej i stacje radiowe, działania in-store oraz dodatkowe działania, m.in. współpracę z blogerami, konkurs dla detalistów, outdoor.

Ufundowane nagrody w loterii – rowery wpisują się w hasło towarzyszące marce „zdrowe nie znaczy nudne”.

 

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.