Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Marka Łaciate rusza z nową kampanią swoich serków śmietankowych

Najbliższe miesiące marka Łaciate będzie aktywować i zachęcać swoich konsumentów do odkrywania  różnorodności serków śmietankowych oraz możliwości ich zastosowań. Inspiracje będą mogli znaleźć w serwisie najlepszewkuchni.pl.
Reklama

- Działania w ramach strategii marketingowej #łaciaTY i JA rozpoczęliśmy już w czerwcu. Nową kampanię serków śmietankowych Łaciatych powierzyliśmy agencji Change Serviceplan.  Naszym celem jest zainspirowanie konsumentów do kreatywnego wykorzystania szerokiego asortymentu serków oraz ciekawego urozmaicenia standardowych kanapek, jedzonych na co dzień – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.

W kampanii zostanie zaprezentowana nowa komunikacja wizerunkowa, przygotowano także internetowe spoty reklamowe 15” i 6”. Działania zostaną wsparte kampanią w mediach społecznościowych oraz banerową, dodatkowymi akcjami #łaciatakanapka i #łaciateprzepisy, a także współpracą z influencerami, którzy stworzą #łaciateam. Dla wielbicieli „łaciatych smaków” przygotowano konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum