Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Marka Piotr i Paweł warta prawie 300 mln zł

Sieć supermarketów Piotr i Paweł znalazła się wśród najcenniejszych marek Wielkopolski. W drugiej edycji plebiscytu Ranking Wartości Marek Wielkopolski, wyceniona została na 294,04 mln zł - informuje Puls Biznesu.
Reklama
W wielkopolskim rankingu analizie poddano lokalny biznes, m.in. z sektora B2B. W tej kategorii najwyżej oceniona została firma Trasko-Inwest, zajmująca się budową hal sportowych. Jej wartość to 69,73 mnl zł - informuje Puls Biznesu.

Ranking Wartości Marek Wielkopolski opracowała Rada Wspierania Przedsiębiorczości Wielkopolskiego Klubu Kapitału.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum