Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Marka Tyskie przygotowała konkurs dla fanów na Facebooku

Dzięki aplikacji "Zostań Mistrzem Tyskomatu", która ruszyła 8 listopada 2011 r., każdy internauta może sprawdzić swój refleks i zagrać w grę z Tyskomatem, nowym gadżetem marki. Do wygrania jest łącznie ponad 1500 litrów piwa Tyskie.
Reklama
Tego lata w pubach całej Polski pojawił się Tyskomat - urządzenie, dzięki któremu każdy może sprawdzić się jako barman i samodzielnie serwować piwo sobie oraz swoim znajomym siedzącym przy stoliku. Wprowadzenie Tyskomatu to jeden z elementów kampanii marki w gastronomii, promującej Tyskie z beczki jako synonim najlepszego piwa.

Aplikacja „Zostań Mistrzem Tyskomatu" jest kontynuacją działań realizowanych dla marki Tyskie w gastronomii oraz naturalnym rozwinięciem dotychczasowych aktywności brandu, prowadzonych na portalu Facebook.com. Poprzednie akcje realizowane na Facebooku, takie jak Tyski Otwieracz, Piwobranie czy Kocham Piwo, cieszyły się ogromnym powodzeniem, a liczba fanów profilu marki wzrosła dzięki nim do ponad 160 000 osób. Nowa propozycja marki Tyskie jest nie tylko grą zręcznościową, polegającą na jak najszybszym napełnianiu szklanek piwem z Tyskomatu, ale oferuje również dodatkowe aktywności - mapę lokali z Tyskomatami, dzięki której można zapraszać znajomych na piwne spotkania w realnym świecie.

Umiejscowienie akcji w naturalnym dla odbiorców Tyskomatu środowisku daje jej nieograniczony zasięg i pozwala na dotarcie z przekazem do szerokiego grona odbiorców. Ponadto, aplikacja przenosi działania ze strefy wirtualnej do świata realnego: internauci mogą wygrywać kupony na Tyskie, a także umawiać się na piwo. Aplikacja została uruchomiona 8 listopada br. i będzie dostępna na profilu marki Tyskie na Facebooku do 7 grudnia.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.