Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Marka Velvet z nową kampanią

13 maja wystartowała nowa kampania reklamowa papieru toaletowego Velvet przygotowana przez agencję Communication Unlimited. Nowa komunikacja, prowadzona pod hasłem „Duet Satysfakcja” ma za zadanie przekonać Polaków do korzystania jednocześnie z dwóch rodzajów papieru toaletowego: klasycznego oraz nawilżanego.
Reklama

– Komunikacja marki Velvet prowadzona jest w ramach platformy „Velvet. Akcja!”, która została opracowana przez CU półtora roku temu. W naszych działaniach platforma nawiązująca do świata filmu i kina sprawdza się bardzo dobrze, ponieważ dzięki niej w czytelny, ale jednocześnie dyskretny i lekki sposób możemy poruszać kwestie dotyczące higieny oraz mówić o całej gamie produktów marki Velvet – mówi Monika Sypek, Kierownik Marketingu Velvet CARE.

W ramach platformy komunikacyjnej „Velvet. Akcja!” papier nawilżany promowany był dotychczas w kanale digital oraz w materiałach sprzedaży w sklepach. Telewizja jest kolejnym medium, za pomocą którego marka Velvet przypomina na szeroką skalę o szybko rozwijającej się kategorii nawilżanego papieru toaletowego, buduje jej świadomość wśród konsumentów i zachęca do sięgnięcia po świeżość, jaką daje korzystanie z obu rodzajów papieru. Obecna oferta Velvet składa się z 4 wariantów nawilżanego papieru toaletowego, w tym nowości Intima.

Na kampanię składają się spoty 30 i 15-sekundowe. Za ich kreację odpowiada Communication Unlimited, za produkcję – dom produkcyjny Selfish 3, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Zenith. Kampania potrwa do połowy czerwca 2019 roku.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.