Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Marka Winiary promuje zupy

Pod hasłem "Zupa jak malowana" od października realizowana jest druga odsłona kampanii marki Winiary "Zupy to nasza specjalność" promującej zupy jako wartościowy posiłek na każdą okazję i zachęcającej do ich "malowania", czyli dekorowania.
Reklama
Akcję wspierają działania w punktach sprzedaży oraz po raz pierwszy kampania reklamowa w telewizji.

Główną platformą komunikacji jest serwis winiary.pl/zupytonaszaspecjalnosc zawierający informacje i ciekawostki na temat sztuki zdobienia zup.

Kampania reklamowa potrwa do końca października. 15-sekundowe spoty zwracające uwagę, że zupy są specjalnością Polaków (jemy ich rocznie 4,6 miliarda litrów) i należą do ich ulubionych potraw, są emitowane w głównych stacjach telewizyjnych.

Kampanii towarzyszą także działania w punktach sprzedaży. W ramach prowadzonych w weekendy samplingów, przez cały październik i listopad można spróbować zup. Częścią aktywacji w sklepach są także konkursy dla konsumentów.

Poza kampanią w telewizji akcję „Zupy to nasza specjalność" wspierają kampanie w radiu RMF FM i w prasie kobiecej oraz na stronie Winiary.pl i w portalu Interia.pl.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.