Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Marka Wittchen chce wejść na giełdę

Grupa Wittchen, zajmująca się sprzedażą galanterii, butów i odzieży skórzanej oraz  dodatków i akcesoriów podróżnych, zamierza przeprowadzić ofertę publiczną akcji oraz ubiegać się o dopuszczenie i wprowadzenie akcji do obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Strategia Grupy zakłada umacnianie pozycji lidera na rynku polskim, m.in. poprzez rozbudowę sieci własnych salonów detalicznych, rozwój w obszarze e-commerce, dotarcie do szerszej grupy klientów, a także rozwijanie sprzedaży na rynkach zagranicznych.
Reklama

W 2014 r. przychody ze sprzedaży Grupy Wittchen sięgnęły 130,5 mln zł, co oznacza wzrost o 50% rok do roku, zaś zysk netto wyniósł 27,7 mln zł, czyli o 92% więcej niż w 2013 r.

– Naszym celem jest utrzymanie dominującej pozycji na polskim rynku, co zamierzamy osiągnąć m.in. poprzez dalszą, selektywną rozbudowę własnej sieci salonów detalicznych, rozwój sprzedaży internetowej oraz zintegrowanie kanałów sprzedaży (stacjonarnego i on-line). Zamierzamy także rozwijać sprzedaż zagraniczną – w przypadku nowych rynków przede wszystkim w obszarze e-commerce. W związku z tym planujemy przeprowadzić ofertę publiczną akcji oraz zadebiutować na warszawskiej giełdzie. Przygotowania do oferty wkraczają w decydujący etap, natomiast ostateczna decyzja będzie zależeć m.in. od pozytywnej oceny warunków rynkowych – dodał prezes.

Funkcję Koordynatora Oferty oraz Prowadzącego Księgę Popytu będzie pełnić ING Securities S.A. Doradcą prawnym Spółki w procesie jest natomiast kancelaria CMS Cameron McKenna Greszta i Sawicki sp.k.

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum