Marka własna Aldi zwiększa sprzedaż. Promocje na roślinne produkty

Z danych, które udostępniło ALDI wynika, że klienci sieci w 2022 roku sięgali o 25% częściej po produkty marki własnej Gut Bio, oraz aż o 33% i 42% częściej po warzywa i owoce.
Jak dodaje ALDI, z innych badań wynika, że ponad 90% ludzi chciałoby prowadzić bardziej zrównoważony styl życia, ale tylko jeden na dziesięciu zdołał zmienić swoje zachowania zakupowe i konsumpcyjne.
Aldi rozwija wege asortyment
Dyskonter rozwija i poszerza asortyment produktów wege. ALDI podaje również, że dostrzega rosnący trend zainteresowania bezmięsnymi alternatywami i zamiennikami.

Czytaj więcej
Carrefour wprowadza produkty wege w ramach marki własnejNajchętniej kupowanymi produktami marki Gut Bio są: Bio Napój owsiany 1L, Bio jogurt Naturalny, Bio jogurt owocowy oraz Bio napój migdałowy/kokosowy 1L – wynika z badań własnych ALDI. Podczas dedykowanych promocji wzrost zainteresowania marki Gut Bio i sięga aż 100%.

Czytaj więcej
Ile sera kupują klienci Aldi?
W trendach zakupowych klientów ALDI w kategorii owoce i warzywa prym wiodą banany, które pojawiły się na podium najczęściej kupowanych produktów w 2022 roku. Na kolejnych miejscach znajdują się pomidory malinowe, papryka czerwona, mandarynki oraz cytryny również naszej marki własnej. Sprzedaż warzyw w 2022r podniosła się o 33%, natomiast owoców o 42%, co może sygnalizować zmieniające się trendy żywieniowe i wzrost świadomości dotyczący zdrowego odżywiania wśród Polaków - mówi Aurelia Raudzis, młodszy menadżer ds. kategorii.