Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Marka własna Biedronki "Pyszne danie" przechodzi zmianę opakowań i składu

Opakowania mrożonek „Pyszne danie” dostępnych w Biedronce przechodzą lifting opakowań i składu. Zmiany przeszły Pyzy ziemniaczane z mięsem i bez mięsa oraz kluski śląskie. Proces ten czeka jeszcze pierogi m.in. ruskie i z truskawkami.
Reklama

„Pyszne danie” w nowym składzie będą miały większą zawartość mięsa, sera i truskawek. Na opakowaniach można znaleźć informacje dotyczące wartości energetycznych, zawartości cukrów, tłuszczu i soli. Ma to pomóc w wyborze produktów osobom stosującym różnorodne diety.

Produkty w nowej odsłonie będą stopniowo wprowadzane do sieci Biedronka na terenie całego kraju. Jednym z dostawców produktów pod marką własną Biedronki jest firm ANITA z Działoszyna.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (5)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum