Marka własna ważnym czynnikiem w walce o klienta

- Nasze promocje cieszą się dużym uznaniem i zainteresowaniem, dobór produktów jest bardzo staranny i dostosowany do pory roku i zapotrzebowań klienta. W gazetkach znajdują się produkty znane i rozpoznawalne w cenach konkurencyjnych.
Bardzo istotnym magnesem dla klientów jest marka własna Lewiatan, która jest dostępna tylko w sklepach pod szyldem Lewiatana. Na Lubelszczyźnie, jako jedyna sieć posiadamy te produkty w swojej ofercie i klienci nasi już docenili ich wysoką jakość przy bardzo atrakcyjnej cenie. Obserwujemy ciągły wzrost sprzedaży marki własnej Lewiatan - wyjaśnia Małgorzata Zuzaniuk.
Stowarzyszenie Kupców i Przedsiębiorców Polskich "Razem" powstało w 2002 roku z potrzeby wspólnych działań środowiska kupieckiego w obliczu ekspansji super- i hipermarketów. Decyzję o zrzeszeniu się podjęło czterdziestu trzech członków założycieli. Są to właściciele sklepów z terenu województwa lubelskiego, głównie z Lublina, Chełma i okolic. W 2009 roku sklepy Razem zostały przyłączone do sieci Lewiatan.