Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Marka Włocławek stawia na Facebooka

Agencja interaktywna Mint Media podjęła współpracę z Agros Nova (należącą do Grupy Maspex). Od kwietnia jest ona odpowiedzialna za komunikację marki Włocławek na Facebooku.
Reklama

Działania skoncentrują się na komunikacji na Facebooku – prowadzenia profilu marki i kampanii reklamowych, wspierających promocję.

Włocławek to marka wywodząca się z regionu Kujaw z tradycjami sięgającymi 1964 roku. Ze względu na charakterystyczny smak, który Włocławek zawdzięcza dodatkowi przecierów z selera i cebuli, nie da się go pomylić z żadnym innym ketchupem. W macierzystym regionie Kujaw Włocławek to produkt kultowy, obdarzony przez konsumentów niespotykaną lojalnością i sympatią.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum