Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

market-Detal wybrał nazwę dla nowej sieci supermarketów

W 2015 roku na rynku pojawi się nowa sieć supermarketów MILA. Marka należy do spółki market-Detal, której prezesem jest Artur Kasner. Sieć będzie tworzyć 170 sklepów należących obecnie do Grupy Polomarket.
Reklama

Supermarkety MILA będą specjalizować się w oferowaniu kategorii świeżych takich jak: mięsa i wędliny, owoce i warzywa oraz ciasta i pieczywo. Nazwa nowej sieci supermarketów MILA, to zarówno nazwa słownikowa jednostki miary, jak i neologizm motywowany formami: „miły, milutki". Hasłem nowej sieci sklepów ma być slogan "Zakupy, aż miło".

 - W identyfikacji wizualnej sieci Mila użyliśmy elementów przypominających markizę, nawiązującą do stoisk na targu, aby podkreślić świeżość oferowanych produktów. Zależało nam na tym, by cała identyfikacja była nowoczesna, a jednocześnie apetyczna i jestem przekonana, że udało się ten cel zrealizować. Cieszymy się, że mogliśmy współtworzyć tak wyjątkowy projekt - mówi Katarzyna Wysocka z Agencji Czteryczwarte Brand Design, która odpowiada za kreację nazwy i identyfikacji wizualnej sieci Mila.

 

MILA planuje rozwój sieci na poziomie 30 otwarć nowych sklepów rocznie. Firma dysponuje nowo otwartym centrum logistycznym o powierzchni 39 700 mkw. w Krągoli k. Konina.  Spółka w najbliższych latach planuje przeznaczyć znaczne środki na działania marketingowe i promocyjne budujące świadomość nowej marki. Będzie także inwestowała w działania mające budować przewagę konkurencyjną.
- Wyraźnie widzimy potrzebę stworzenia sklepu, który będzie łączył zalety kupowania w sklepie tradycyjnym z zaletami zakupów w dyskoncie. Ważnym elementem strategii jest również dla nas odpowiednia relacja jakości do ceny. Określiliśmy kluczowe kategorie, które do tej pory były doceniane przez naszych klientów, w których nadal będziemy się specjalizować, a są nimi: świeże warzywa i owoce, wędliny i mięsa, oraz  ciasta - mówi Artur Kasner, prezes spółki.

Obecnie sieć sklepów funkcjonuje jeszcze pod pierwotną nazwą Polomarket, ale na początku przyszłego roku odbędzie się całościowy rebranding. Firma posiada obecnie sieć 170 sklepów na terenie całego kraju i zatrudnia blisko 5500 osób. Spółka market-Detal powstała w 1997 roku. Od 17 lat funkcjonuje pod szyldem POLOmarket. 40 proc. placówek, których market-Detal jest właścicielem, z dniem 1 stycznia 2015 r. rozpocznie samodzielną działalność jako MILA.



 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (4)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.